Oink Ink ®

Oink Ink ®

-Cries-

I were talking to my granny on the phone with my mother. She told my mom that shes really sick and she got some embolism on her head/back. Gosh I thought I can travel to Vietnam to see her. :(
 私のおばあちゃん彼女が死ぬかもしれない病気です、私から彼女見たことがない私の母日本を出発した。
私があなたもう一度あなたは私の親友ですおばあちゃんを参照してくださいいただければ幸いです
Fuck life at this moment. I'm so broken. I only got my family<3
おばあちゃんは最高です 
ほんの少しの詳細については、上のハングします。

Gotta move on...

I've been seeing these weird dreams about Binh. Is he the one? I don't know. Just a online love?
What I do. Hes stuck in my dreams. I feel so silly right now. Thinking about a guy you never seen before.
Watashi wa jibun jishin o satsuei suru koto wa dekimasu ka?




~Jenn

No comments:

Post a Comment